köttbulle

Tja alla loosers!

Nu kändes det inte riktigt som att jag var den rätta att skriva den där rubriken eftersom att jag sitter ensam här hemma på ett sommarlov och gör absoult ingenting förutom att jobba på dagarna på mitt skruttjobb (där gamla tanter skriker på en och gamla gubbar kastar jorgubbar på en) som varar i en vecka eftersom att alla roliga har åkt till finland med jäkla paradorkestern för att tönta runt och spela med sina fåniga trumpelutter och flöjtutter och nu vart det inga punkter nånstans men det struntar jag i eftersom att jag är mest loosers av oss alla och jag längtar jätte mycket tills min kaktus kommer hem och underhåller mig igen men så länge kan jag ju lägga ut en snygg bild på oss smarriga varelser!



PUSS OCH MEGAKRAM FRÅN ELAPELA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0