SMYGPREMIÄR PÅ CIRKUS 100KR/BILJETT MED DN-KORTET

Hejsan Hoppsan!!

I exakt denna stund har jag tid att slänga in ett blogginlägg därför att:
- Det är snuskigt varmt ute och Hjalleboy inte vill sola
- För att jag är en nolifer
- Min man håller på att fixa dricka i stekhettan, egentligen är han inte min man utan kusse men det skulle vara trevligt att kunna säga så om någon, MIKAELA...

För tillfället funderar jag på om jag ska tvinga med mig mannen ut i båten och ta oss en båttripp till någon liten ö här i närheten, eller om jag ska tvinga honom att ta ett dopp med mig här på bryggan, hmm...

Annars gör jag inget utan chillar järnet hela dagarna och degar. Det är så det ska vara!!

Nu har jag ont i skalutten av all stekhetta och kan inte tänka klart så jag återkommer med ett intressantare inlägg senare!

Ses om två veckor suckers!!

/MYSAN

P.S. Juste, jag lovade mannen att skriva att jag grät som en liten bäbis efter att ha åkt insane och frittfall trots att jag har åkt dom flera gånger förr! Jag vet, jag är en tönt... D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0